Per a què serveixen les reunions de zona?

octubre 2014

En teoria, les reunions que convoca direcció de zona haurien de servir per ajudar, donar suport i motivar aquells gestors / directors que no han assolit els seus objectius amb la finalitat que es corregeixin les desviacions i aconsegueixin complir els seus pressupostos.

Malauradament, en la majoria dels casos (no en tots), és això: teoria.

La realitat és una altra molt diferent: L’objectiu de les reunions convocades és, simplement, amenaçar i humiliar no només a aquells gestors / directors que no compleixen, sinó que a més estenen l’amenaça a aquells que s’atreveixen a denunciar seus excessos.

Alguns directius han assumit que mai s’equivoquen, que gaudeixen de la veritat absoluta, que si alguna cosa surt malament és SEMPRE culpa dels seus col·laboradors, mai d’ells, de manera que la solució deurà ser aportada pels seus col·laboradors

Per què en les reunions de zona no s’ofereixen possibles solucions a aquelles companyes i companys que presenten desviacions negatives en el seu pressupost? Per què no se’ls motiva? La solució és òbvia: és més còmode fer una crítica destructiva (no arribes, no compleixes, no vals, ja veurem que serà de tu …) que donar suport mitjançant una crítica constructiva (no has arribat, junts analitzarem els motius i proposarem solucions)

Qui no té cura seus propis actius, tard o d’hora, es veurà abocat a l’fracàs; en aquest cas els actius són les treballadores i treballadors de Banc Sabadell

EL NOSTRE INTERÈS ÉS EL TEU, VOLEM AJUDAR-TE !!!

Correu electrònic: SindicatoCuadros@sabadellatlantico.com

Versió per imprimir Perquè serveixen les reunions de zona